Telefonie

 
Telefonie

Outbound

De BasiCall dialer en Agent software zijn een verlenging van de Asterisk PBX centrale. Deze software voorziet in het systeem waar de agents en supervisors dagelijks mee werken. De predictive dialer is in staat om op een kwalitatieve en slimme manier de leads uit de bellijst telefonisch te benaderen. Waarbij de wachttijd van de agent door het predictive algoritme geminimaliseerd wordt.

Naast de predictive dialer werkt BasiCall ook op andere bel vormen. Het systeem ondersteunt de volgende mechanismen:

  • Predictive dialer (meerdere lijnen per agent, zeer efficiënt)
  • Power dial (automatisch met één lijn per agent)
  • Preview ofwel manual dial (record in beeld, daarna bellen)

De BasiCall oplossing is in drie varianten te gebruiken. Alle versies hebben als basis de BasiCall dialer- en script functionaliteit, inclusief standard rapportages, callrecording en meeluisteren. 

Inbound

De BasiCall applicatie kan ook de volledige afhandeling van het inbound verkeer verzorgen. Zo kan een medewerker meerdere inbound lijnen ontvangen en zelfs de werkzaamheden combineren met outbound campagnes. Binnen BasiCall is inbound afhandeling van e-mail ook volledig geintegreerd. De mails kunnen van meerdere adressen worden opgehaald en worden afgehandeld tussen de inbound en outbound calls door. Al deze zaken kunnen uiteraard separaat worden gerapporteerd.
  • Binnenkomende lijnen
  • Inbound scripting
  • Welkomstbericht
  • Wachtmuziek
  • Aanpasbare openingstijden
  • Mogelijkheid tot overflow
  • Koud en warm doorverbinden
  • Callblending
  • IVR

Meer weten?

Wilt u meer weten over de telefonie capaciteit of alle andere functionaliteiten van BasiCall. Neem dan contact met ons op. Wij leggen graag uit wat onze BasiCall applicatie allemaal kan.